Používáme soubory cookie, aby nám pomohly vylepšit naše webové stránky.

Prohlížením našich stránek s jejich používáním souhlasíte. Další informace

Mondial Assistance

Hledat

How can we help?*

Jak můžeme pomoci?

Kvalita

100% zaměření na kvalitu

100% zaměření na kvalitu

Kvalita - základ úspěchu

Mluvíme-li o kvalitě, máme na mysli veškeré firemní procesy vedoucí ke spokojenosti zákazníků. Za kvalitní považujeme pouze takové služby, které jako kvalitní vnímá také náš zákazník. 

Charta kvality

Naši zaměstnanci poskytují pouze kvalitní služby, které plně uspokojují potřeby našich zákazníků. Základní požadavky uplatňované na pracovištích asistenční centrály jsou definovány v Chartě kvality:

  • Každý příchozí hovor musí být přijat přímo asistenčním pracovištěm 
  • Na každý příchozí hovor reagujeme do 15 vteřin 
  • Snažíme se získat plnou důvěru volajících 
  • Každého volajícího ujistíme, že se jeho problémem budou zabývat profesionálové 
  • Získáme kontaktní údaje každého volajícího 
  • Zákazníkům vždy pozorně nasloucháme a zjišťujeme, v jaké jsou situaci 
  • Ověříme nárok na čerpání služby 
  • Zákazníka informujeme o dalších krocích a získáme jeho souhlas s nimi 
  • Nikdy volajícímu neodpovíme: "Bohužel vám nemůžeme pomoci." nebo "Nemáme řešení vašeho problému." 
  • Vždy vyčkáme, až volající ukončí konverzaci, až poté zavěsíme 
  • Se zákazníkem komunikujeme průběžně a zároveň spolupracujeme s našimi poskytovateli

Profesionální tým

Členové našeho pracovního týmu disponují rozličnými dovednostmi a rozsáhlými zkušenostmi. Aby mohli odvádět kvalitní práci, musejí prokázat vynikající komunikační dovednosti, výborné jazykové znalosti, spolehlivost, flexibilitu a odolnost vůči stresu.

Školící programy

Kvalitní a účinné služby poskytované našimi zaměstnanci jsou zajištěny také díky průběžným školením. Školící programy se zaměřují především na:

  • Profesionální vedení telefonního hovoru 
  • Produkty a služby 
  • Asistenční postupy 
  • Počítačové dovednosti 
  • Jazykové dovednosti 
  • Zvládání stresových situací

Kvalitu služeb potvrzují naši zákazníci

Pouze naši zákazníci mohou potvrdit kvalitu námi poskytovaných služeb. Pomocí nástroje Quality Barometr je úroveň poskytovaných služeb systematicky sledována a vyhodnocována jak interně tak i v rámci naší skupiny. Ptáme se našich zákazníků a získaná data využíváme k dalšímu zlepšování poskytovaných služeb.

Vyřizování podnětů k přešetření 
Podněty od našich klientů chápeme jako významnou reakci na naše služby. Na všechny podněty neprodleně reagujeme a přijímáme vnitřní opatření vedoucí k nápravě.

Kvalita poskytovatelů

Každý poskytovatel naší sítě musí splňovat požadavky Charty kvality poskytovatelů. Charta kvality je nedílnou součástí smlouvy uzavřené s každým poskytovatelem naší sítě.

Pro více detailů o síti poskytovatelů navštivte sekci "Naše síť"