Používáme soubory cookie, aby nám pomohly vylepšit naše webové stránky.

Prohlížením našich stránek s jejich používáním souhlasíte. Další informace

Mondial Assistance

Hledat

How can we help?*

Jak můžeme pomoci?

Cestování

Pro přední české a slovenské pojišťovny a banky zajišťujeme v rámci cestovního pojištění zdravotní asistenci. Nabízíme širokou škálu služeb od vyšetření v zahraničním zdravotním zařízení až po převoz leteckou ambulancí zpět do Česka. 


Při poskytování zdravotní asistence úzce spolupracujeme s našimi zahraničními pobočkami v 76 zemích světa a s globálním kompetenčním centrem v Mnichově (Global Medical Competence Centre), které pokrývá veškeré lékařské specializace na nejvyšší úrovni.

Výhody, které zákazníci našich obchodních partnerů získají v rámci svého cestovního pojištění:

    - převoz domů pod odborným lékařským dohledem.
    - telefonická konzultace zdravotního stavu s odborníkem,
    - lékařské ošetření v místě dovolené.
   

Doplňkové asistenční služby

- předcestovní informace (turistické informace, informace o aktuálních kurzech měn, vízové povinnosti, očkování apod.), - tlumočení, - právní asistence, - pomoc v případě ztráty či odcizení cestovních dokladů.

Online a video chat s lékařem

Novinkou, kterou jsme spustili jako první asistenční společnost na českém a slovenském trhu, je online chat a video chat s lékařem.

 

Máte-li na své dovolené v zahraničí jakékoli zdravotní potíže, jako majitel cestovního pojištění našich smluvních partnerů můžete bezplatně a non-stop využívat video chat s lékařem na webu www.medickaasistence.cz.

 

Online chat, který najdete na stejné webové stránce, slouží ke zjednodušení a rychlejšímu uzavření škodních událostí, které vznikly během vaší zahraniční dovolené. Na chatu pracují naši profesiální koordinátoři, kteří jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.



Lékař na telefonu 24/7

Možnost konzultovat svůj zdravotní stav s jedním z našich lékařů po telefonu mohou klienti našich partnerů. Lékař po telefonu slouží výhradně ke konzultaci zdravotního stavu a nenahrazuje návštěvu lékaře ani specialisty. Lékař na telefonu podává informace o lécích a jejich nežádoucích účincích, dává podrobné vysvětlení diagnóz a lékařských výsledků anebo typy očkování. Služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Asistence v číslech

- Přes 16 000 asistenčních případů ročně.
- 410 repatriací ze zahraničí v roce 2015.
- Spokojenost s asistenční péčí 72,4 % v roce 2015.
- 97,3 % hovorů obsloužených do 20 vteřin.